#1 2008-08-17 16:44:44

Uchicha_Itachi

[Admin] Kage

Zarejestrowany: 2008-08-16
Posty: 40
Punktów :   

Nauka Jutsu

JUTSU RANGI E



Oto jutsu ktore kazdy uczen musi umiec zeby zostac geninem

Ranga E - Podstawowe techniki, których przyszły shinobi uczy się w Akademii Ninja. Na końcu organizowane są egzaminy z tych Jutsu i Ci którzy zdali stają się Genin'ami.

Na starcie gry każdy Genin zna wszystkie podstawowe techniki rangi E, czyli akademickie ( są aż trzy Razz ):

Bunshin No jutsu - Technika polega na wytworzeniu za pomocą chakry kilku klonów-iluzji.

Henge No jutsu - Technika polega na zmianie własnego ciała w inną istotę.

Gouken TAI - Najprostszy styl walki ninja polegający na zwykłych atakach fizycznych i walce wręcz. Każdy shinobi kończący akademie umie walczyć za pomocą tego stylu, po prostu umie kopać itp.

JUTSU RANGI D



Są to techniki przeznaczone specjalnie dla Geninów. Są one już nieco lepsze, niż te
akademickie i do ich wykonania potrzeba już trochę więcej chakry. Nie są one zbyt trudne
i skomplikowane, lecz prawdziwy shinobi za pomocą tak prostych technik potrafi zdziałać
naprawkę wiele.

NINJUTSU:

Shunshin no Jutsu
Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.

Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.

Kumosu Roken No Kansei
Technika obronna polegająca na stworzeniu niewidzialnych nitek z sieci,dzięki których można uwolnić jedną z pułapek.

Bakuretsufuu
Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika. Niektórzy ninja zawijają ją również wokół kunai'a (patrz zdjęcie). Efekt zawsze jest tylko jeden - potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych.

Dai no Byobu no Jutsu
użytkownik po zawiązaniu pieczęci na technikę wyciąga przed siebie ręce i tworzy niewidzialną bariere z wiatru która jest w stanie odbić lecące w jego stronę przedmioty (np shurikeny)

Bakuretsu Koinu
Jest to np pozostawienie na polu walki czegoś co zwróci uwagę przeciwnika. Gdy ten podejdzie do takiego przedmiotu, ten wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością Kunaie. Można również zastosować technikę nie jako przedmiot, lecz jako swój klon.

Kage Shuriken no Jutsu
Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu.

Fukumi Hari
Technika stosowana przez Shizune. Kobieta tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.

Harizusu
Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka.



TAIJUTSU:


Taren Ken
Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy.

Dainamikku ˇ Entori
Polega na szybkim podbiegnięciu pod przeciwnika i mocnym kopnięciu go od dołu.

Konoha Kage Buyou
Polega na poruszaniu się jak cień przeciwnika, technika ta jest przeważnie wykorzystana do efektownego zaatakowania go.

Konoha Senpuu
Jedna ze podstawowych technik Taijutsu Konohy, polegająca na wirujących wykopach w przeciwnika.

Konoha Gouriki Senpuu
Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.


GENJUTSU

Utsusemi no Jutsu
Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.

JUTSU RANGI C



Są to techniki przeznaczone w większej mierzy dla shinobi rangi Chuunin, co nie oznacza, że
zwykły Genin nie ma prawa się ich nauczyć. Są to już jedne z trudniejszych i bardziej
efektywnych jutsu.


NINJUTSU:

Doku Kiri
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.

Chakra Kami Nawa
Technika polegająca na uwięzieniu przeciwnika za pomocą włosów leżących dookoła niego, przez które płynie chakra, która jest w stanie unieruchomić przeciwnika.

Kabenobori no Jutsu
Polega na skumulowaniu chakry w stopach i chodzeniu po ścianach wykorzystując jej przyczepność. Podobna do chodzenia po drzewach.

Kinobori no Jutsu
Polega na skoncentrowaniu chakry w stopach i umiejętnym wdrapaniu się na drzewo. Technikę tę wykorzystuje się do nauki kontroli nad chakrą.

Ninpou Kumonenki
Technika polegająca na wytworzeniu ostrego narzędzia z chakry. Odpowiednik kunaia,z tym że jest bardziej ostry.

Doro Gaeshi [Doton]
Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.

Shinjuu Zanshu no Jutsu [Doton]
Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.

Hari Jizou
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.



TAIJUTSU:

Renge
Niesamowicie szybkie taijutsu, polegające na atakowaniu przeciwnika z różnych stron, niestety technika ta nakłada wielki stres na ciało i na poziom staminy.

Shishi Rendan
Polega na mocnym wykopie przeciwnika w górę, wyskoczeniu w jego kierunku i mocnym kopnięciu go w dół.

Konoha Reppuu
Ta technika polega na kopnięciach z wyskoku w stronę przeciwnika, w celu ogłuszenia go.


GENJUTSU:
Nemuri
Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.

Kori Shinchuu no Jutsu
Polega na stworzeniu iluzji wokół przeciwnika zmuszając go do do błądzenia po danym otoczeniu.

Magen A Narakumi no Jutsu
Niskiej klasy technika iluzji, pozwala wytworzyć dookoła przeciwnika iluzję z drastycznymi scenami.

Kokohi no Jutsu
Zwykłe GenJutsu mogące wyprowadzić ludzi w pole. Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu. Im większe pole Genjutsu, tym więcej ninja traci chakry.

JUTSU RANGI B



Są to już zaawansowane techniki, przeznaczone między innymi dla członków ANBU, Jouninów.
Zwykły Genin miałby nielada kłopoty z opanowaniem jakiegokolwiek jutsu tej rangi.

NINJUTSU:

Doryuuheki [Doton]
Technika polegająca na zbudowaniu ogromnej ściany ze skały, dzięki której można ominąć wiele ataków.

Doryuu Taiga [Doton]
Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika.

Mokuton Kinjutsu: Jukai Koutan
Polega na uwięzieniu przeciwnika w gęstwinie konarów drzewa. Chakra uwięzionego jest dla "lasu" dodatkową energią życiową.

Daitoppa [Fuuton]
Polega na wytworzeniu ogniowej burzy, którą się wypuszcza z ust.

Kekkai Houjin
Technika polegająca na umieszczeniu specjalnych pieczęci w danym miejscu i odległości(tworząc np. Kwadrat). Osoba która na to nadepnie, zostanie schwytana w pole siłowe tej techniki.

Kage Bunshin no Jutsu
Wymaga znajomości odpowiedniego zwoju. Polega na wytworzeniu replikacji cienia. Technika ta pozwala na wielokrotną replikacje ale i także wytwarza prawdziwe ciało nie iluzje.

Kasumi Enbu no Jutsu
Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.

Kaze no Yaiba
Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.[

Mizu Bunshin no Jutsu
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego

Nan Kaizou
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technikę może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.

Kumokakuhan
Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajęczyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika.


TAIJUTSU:

Omote Renge
Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.

Mikadzuki no Mai
Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem. Atak jest mieszanką technik Gen i Tai.

GENJUTSU:

Nehan Shouja no Jutsu
Wysokiej rangi iluzja polegając na uśpieniu dużej ilości ludzi.

Okuangyou no Jutsu
Polega na stworzeniu dookoła przeciwnika czarnej próżni w której można mu zadawać niewidzialne ciosy.

Kasumi Juusha no Jutsu
Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.

JUTSU RANGI A



Są to techniki przeznaczone dla specjalnie uzdolnionych oraz potężnych shinobi. Często zdarza
się, że nauka techniki tej rangi sprawia kłopoty nawet Jouninom, także prosty Genin może
raczej pożegnać się z tymi technikami.


NINJUTSU:

Kage Bunshin Tai no Bakuhatsu
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu.Polega na wytworzeniu replikacji cienia, która w pewnym momencie wybucha.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu.Jest to technika bardziej zaawansowana niż Kage bunshin no Jutsu, polegająca na wytworzeniu większej ilości klonów z cienia.

Shihou Happou Shuriken no Maki
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu. Technika polegająca na wykorzystaniu Kage bunshin no Jutsu (Replikacja Cienia) oraz otoczeniu przeciwnika przez klony i rzucenie przez nich w wybranym kierunku shurikenami.

Ningyoushibai no Koutetsu
Technika polegająca na wykorzystaniu dwóch zwojów z którego powstają dwa smoki. Użytkownik skacze do góry i zostaje "opleciony przez smoki", chwilę później ze smoków zaczyna się wydobywać broń ostra. Użytkownik rzuca nią w przeciwnika z prawdopodobieństwem trafienia 100 razy wyższym.

Kuchiyose no Jutsu
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. W końcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.

Suikoudan no Jutsu [Suiton]
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.

Souryuu Boufuusetsu
Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczynają się wydobywać dwa czarne lodowe smoki, po odłączeniu się od Dotou formują się wielka trąbę powietrzną. [Yuki]

Itsukaku Hakuegei [Hyouton]
Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu.

Suirou no Jutsu [Suiton]
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna

Suijinheki [Suiton]
Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).

Senei Jyashuu
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.

Kekai - Dorou Doumu [Doton]
Ninja zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Dodatkowo użytkownik dzięki tej technice może odbierać uwięzionym osobom chakrę i pochłaniać ją do swojego ciała.

Doryuuheki [Doton]
Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.

Daijigoku no Jutsu [Doton]
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.

Daitoppa [Fuuton]
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.

Karyuu Endan [Katon]
Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.



TAIJUTSU:

Ura Renge
Zapomniana technika polegająca na otwarciu wszystkich ośmiu bram chakry, dając użytkownikowi niewyobrażalną siłę. Niestety technika ta nakłada na ciało dużo stresu i czasami je niszczy.

Suiken Kempou
Styl walki niesłychanie ciężki do opanowania. Upijając się użytkownik otrzymuje niesłychanego wigoru. Jego ataki stają się nie do przewidzenia. Użytkownik nie raz udaje, że śpi lub, że się nudzi. Co dziwne Rock Lee miał to już we krwi, nie musiał się uczyć.


Jutsu : Jutsu: Bunshin No jutsu{klony}, Henge No jutsu{Przemiana}, Gouken TAI{zwykły atak}, Kawarimi no Jutsu{zamiana w inną postać}, Bakuretsu Koinu{wybuchowy przedmiot z kunaiami}, Utsusemi no Jutsu{zmylenie dźwiękiem}, Konoha Senpuu{zaskakujący kopniak}, Kage Bunshin no Jutsu (cieniste klon jutsu), Nan Kaizou (elastyczne ciało) 64 Uderzen, 128 Uderzen, Sabaku Kyuu Sabaku SouSou (piaskowa trumna), Suiryuudan no Jutsu (smok wody), Bakusui Shōha (fala pływowa), Tsubame Fubuki (lodowe kunaii), Kokuryuu Boufuusetsu Hyouton{Diamentowy Smok}, Rasenshuriken {shuriken z rasengana}, Hiru Bansho Boka no Jutsu (stapianie się z otoczeniem), Obronny Wir, Przemiana Jutsu, Smoczy Ogień , Pustynny Kwiat Feniksa, Kula ogromu ognia, Wodny Smok , Pociski Rekinów, Big Jump no jutsu {Bardzo wysoki skok na 2-3m}

Przedmioty:

Hp: 1000

Zloto: 10000

Wioska: Kage Wioski Liścia

Klan:

Zwierze: Kot

Techniki Wzrokowe: Wszystkie poziomy Sharingan w lewym oku (patrz na avatar)

Demon: Kyubi

Wykonane Misje:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ehusaria.pun.pl www.nerwica.pun.pl www.fifakrotoszyn.pun.pl www.codj.pun.pl www.cssnofear.pun.pl